Col·labora

A la Fundació Equilibri creiem en un món més just on existeixi un major equilibri, tant entre els diferents països com a l’interior de cadascun d’ells. Amb la nostra feina intentem contribuir a aquest objectiu. Sols, però, no podem fer-ho. Ens ajudes?

Pots col·laborar amb la Fundació Equilibri:

Com a voluntari: Amb el teu temps, les teves mans, la teva especialitat. Si t’interessen els nostres projectes i vols ajudar-nos, no dubtis en contactar amb nosaltres.

Fent donacions: Tant si ets un particular com una empresa pots destinar una part dels teus diners a contribuir al desenvolupament. L’aposta per l’educació és un dels àmbits prioritaris de la Responsabilitat Social. Estàs compromès amb la societat? Practica RS amb nosaltres.

Fundació Equilibri
0081-0057-37-0001374041 Banc Sabadell

Adquirint comerç just: Comprant els nostres Diverdits contribuiràs a millorar les condicions de vida d’una de les comunitats més pobres de Bolívia però alhora divertiràs els més petits de la casa i ajudaràs a preservar la cultura popular catalana i boliviana.

Com a soci: A través de donacions habituals.

Comprant online a través de Wapsi.org: Esculls una botiga, ens selecciones com a ONG beneficiària i, al realitzar la compra, ens estaràs donant un percentatge d'ella sense cap cost adicional per a tu.

Aliances i col·laboració amb entitats de Segon i Tercer nivell: com ara la Coordinadora Catalana de Fundacions, amb qui s’ha signat un acord per tal de difondre la nostra tasca.

Posa't en contacte amb nosaltres si vols col·laborar amb els nostres projectes!! equilibri@fundacioequilibri.org