Projectes de cooperació i Comerç Just

A la Fundació Equilibri creiem que no hi ha desenvolupament possible sense una clara aposta per l’educació. És per això que la base dels nostres projectes és la formació universitària d’aquells que considerem peces claus en la societat: els joves. A ells van destinats la majoria dels nostres esforços en cooperació a Bolívia i Etiòpia.

Els microcrèdits que els concedim busquen garantir-los els mitjans  per poder finalitzar una carrera i que puguin contribuir així al desenvolupament de les seves comunitats. Alhora, pretenem preparar-los perquè trobin oportunitats professionals al seu país i no hagin de migrar.

Aquest programa es complementa amb el projecte d’assistència alimentària, que es duu a terme a Bolívia, i  busca garantir unes condicions òptimes per a l’estudi a través de dos menjadors que ofereixen àpats a preus populars.

La tercera branca dels nostres projectes és l’aposta pel desenvolupament rural  a través de la venta de comerç just. El projecte ens permet capacitar a dones bolivianes  però alhora sensibilitzar la població espanyola.

“Si l’educació et sembla cara, prova amb la ignorància” (Albert Einstein)