Les titelles didàctiques de Comerç Just, ara també a Altaïr

A partir del mes de novembre les titelles didàctiques de Comerç Just de la nostra entitat es podran adquirir també a la llibreria Altaïr de Barcelona.

L’establiment oferirà els packs amb figures que representen a protagonistes de contes populars. Igualment, s’hi podrà trobar Un Còndor Balla i la Flor de la Cantuta, dos contes tradicionals bolivians.

Es tracta de productes a través dels quals la Fundació Equilibri no només ajuda al desenvolupament de les comunitats rurals, sinó que alhora sensibilitza els més petits sobre la realitat del Tercer Món.

Amb aquest ja són sis els establiments on es poden adquirir els productes de Comerç Just de la Fundació Equilibri: Vinçon, Abacus, Laie, Servei Estació, La Bolsera i ara Altaïr.

Els usuaris interessats poden trobar aquests productes també a la pàgina web de Las Melusinas i aviat a la nostra web, on es podran adquirir online.

La llibreria Altaïr és una llibreria especialitzada en viatges. Nascuda a Barcelona l’any 1979, va ampliar els seus serveis amb establiments a Madrid el 1997.

En les seves botigues disposa d’un fons documental de més de 60.000 referències per preparar viatges, entre els quals una àmplia selecció de guies i cartografia de qualsevol lloc del món en diferents idiomes.